Ақпарат

Фултон AS -1 - Тарих


Фултон III

.
cpl. 135; а. 2 3 «; кл. Фултон)

Үшінші Fulton (AS 1) 1914 жылы 6 маусымда New London Ship and Engine Co., Groton Conn арқылы іске қосылды.

Роберт Фултонның немересі А.Т.Сатклифф ханымның демеушілігімен; және 1914 жылы 7 желтоқсанда тапсырылды, командир лейтенант Дж.Д.Уилсон.

Фултон өзінің алғашқы 6 айлық қызметінде Норфолк, Чарлстон, Нью -Йорк және Ньюпорттағы суасты қайықтарына күтім жасады, содан кейін күрделі жөндеуден кейін 1915 жылдың 2 қарашасында Нью -Лондонға келді. 1922 жылға дейін бұл оның сүңгуір қайықтармен операциялар үшін негізгі базасы болды. шығыс жағалауында және Кариб теңізінде Кейп -Кодтан Кубаға дейін. Ол маневрлер мен соғыс ойындарына қатысты, Нью -Лондонда вокзал кемесі болды, ал 1922 жылдың жазында Атлантикалық су асты флоты командирінің флагманы болды.

Кантон аймағындағы Коко Соло суасты базасына тендер ретінде қайта тағайындалған Фултон 1923 жылы 4 сәуірде келді, ал келесі жылы Панама каналы аймағының екі жағындағы жаттығуларға қосылды, сонымен қатар Альмиранте шығанағына шолу жасады. Ол 1925 жылдың 14 шілдесінде Филадельфияға оралды, ал 1925 жылдың 5 қазанында резервке шығарылды.

Фултон 1930 жылы 2 қыркүйекте Канал аймағында маркшейдерлік кеме ретінде қызметке қайта қосылды және 1931 жылы 3 наурызда Бальбоаға оралды. 1931-32 жж. Қыста жөндеуге арналған солтүстіктегі саяхаттан басқа, ол 1932 жылдың 13 тамызында Азия флотында кезекшілікке дайындалу үшін Сан-Диегоға келгенге дейін Канал аймағында зерттеулер жүргізді. Оның тағайындалған станциясы Гонконг болды, ол мұнда бірінші рет 3 қарашада келді. Филиппиндегі Cavite Navy Yard -ға сирек сапармен Фултон Қытайдың оңтүстік жағалауында Гонконгтан Кантонға дейін 1934 жылдың 14 наурызына дейін патрульдік қызмет атқарды. Сол күні дизельді қозғалтқыштың екі цилиндрінен шығатын газ желілері кетіп, тұтанған кезде өрт шықты. қозғалтқышқа май. Экипаж садақ пен артқы жағына жиналды, оларды HMS Wishart пен SS Tsinan шығарды, олардың үшеуі жеңіл жарақат алған. HMS Whitshed құтқарушылар отты Джунк Бэйге апаруға мүмкіндік беретін жеткілікті бақылауға алғанша жанып жатқан кеменің жанында болды. 24 наурызда американдық буксир Фултонды Гонконгқа сүйреп апаруға келді, онда оны Кавитке сүйреп апаруға рұқсат беру үшін жедел жөндеу жұмыстары жүргізілді. Онда ол 1934 жылы 12 мамырда жұмыстан шығарылды.


Сенікі не істеді Фултон ата -бабалар өмір сүру үшін не істейді?

1940 жылы Фермер мен мұғалім АҚШ -тағы Фултон атты ерлер мен әйелдерге арналған ең жақсы жұмыс орындары болды. Фултон ерлерінің 16% фермер болып жұмыс істеді, ал Фултон әйелдерінің 7% мұғалім болды. Фултон есімді американдықтар үшін кейбір қарапайым кәсіптер жүк көлігі жүргізушісі мен қызметші болды.

*Біз ерлер мен әйелдер жиі әр түрлі жұмыстарды орындаған кезде олардың тарихи дәлдігін сақтау үшін жынысы бойынша ең жақсы мамандықтарды көрсетеміз.

1940 жылғы ең танымал еркектер

1940 жылғы әйелдердің ең жақсы кәсіптері


ҮНДІК КІТАП ТАНДАУЛАРЫ

Уәде етілген жер

Президент Обаманың естелігі 17 қарашада шығады.
Көшірмеңізді брондау үшін бізге [email protected] электронды поштасына жіберіңіз!

ҚАНТИП АНТРАСИСТКЕ БОЛУҒА БОЛАДЫ

Барлығымыз үшін міндетті оқу. Енді Ибрам Кендидің «Рәсімге қарсы бол» атты жаңа жұмыс кітабын қоса алуға болады. Екеуін де алып, досыңызға біреуін алыңыз.

КІМ боласың?

Кішкентайлар үшін бұл әсерлі оқуды ұнатпайтын ештеңе жоқ. Өзіңізге немесе сіздің өміріңіздегі жаңа ата -анаға арналған тамаша кітап.


Фултон AS -1 - Тарих

FRANK H.REIGHARD.
Вайсон, Огайо,
15 қаңтар, 1934 ж.

1850 жылы 28 ақпанда Огайо штатының Бас ассамблеясы Лукас, Уильямс және Генри графтықтарынан қазіргі шекарасы бар Фултон округін құрды.

1850 жылдың сәуірінің бірінші дүйсенбісінде Уильямс, Лукас және Генри графтығында болған және болуы керек барлық қылмыстық және азаматтық істер аталған округтерде Фултон округі тұрғызылмаған сияқты түпкілікті үкім шығарылуы тиіс.

Барлық бейбітшілік әділет органдары өз қызметтерін мерзімі аяқталғанға дейін немесе олардың мұрагерлері Фултон округіне сайланғанға немесе тапсырылғанға дейін атқаруы керек еді.

Барлық жазбалар немесе басқа да заңды процестер 1850 жылдың сәуірінің бірінші күнінде және одан кейін Фултон округінің стилінде жасалуы керек еді. Осы округ шегінде тұратын заңды сайлаушылар 1850 жылдың сәуірінің бірінші дүйсенбісінде жиналуы керек еді. 1850 жылдың қазанында өтетін кезекті жыл сайынғы сайлауға дейін қызмет ету үшін округ офицерлерін сайлау. Соттар осы округтің қосалқы судьялары тағайындаған Пике қалашығындағы ыңғайлы үйде өтуі керек. тұрақты округ әділдік округінде және осы округте құрылады.

Франклин округінен Лоренс Дьюи, Аллен округінен Матиас Х. Николс және Кэрролл округінен Джон Райли Огайо штатының заң шығарушы органымен тағайындалды, Комиссарлар жаңа Фултон округінде әділдік орнын бекітуге және орналастыруға.

Осы актінің ережелеріне сәйкес, екі саяси партияның адамдары 1850 жылдың наурыз айының соңғы күндерінде Пике Тауншиптегі Даниэль Ноулздың үйінде конгресте жиналып, сәуірдегі сайлауда округтік офицерлерді ұсынды. Бұл конвенция мақсатқа сәйкес келу үшін толық сипатталмады, бірақ сол кездегі вигинг партиясының партия билетін сайлауда сәттілікке жетуінің әлсіздігінің нәтижесінде олар аталған конвенцияның бір бөлігіне үндемей бағынды. Бұл Конвенция Доверден Мортимер Д. Хиббардты таңдады, аудитор Джордж Б. Браун Роялтоннан, Дельтадағы шериф CC Allman болып сайланды, Swan Creek жазушысы Натаниэль Леггетт, қазынашы Уильям Саттон, Горхамнан Кристофер Уоткинс, Фултон мен Джонатон Барнс, комиссарлар болып сайланды, және тиісті түрде жаңа округтің офицерлері ретінде сайланды және біліктілікке ие болды, және бірнеше рет өздерінің тиісті кеңселерінің міндеттерін атқарды. Район Роберт А.Ховардтың үйінде, Фиктонның жаңа округін құру туралы заңға сәйкес, Пикедегі округтің ісі үшін уақытша бекітілген. Натаниэль Леггетт, Аққу Крикінен, Джон Кендалл, Франклиннен және Честерфилдтен Альфред С.Хоу бірінші сот төрешілері болып сайланды. Натаниэль Леггетт қызмет етуден бас тартты, оның орнына Swan Creek -тен Сократ Х.Катли тағайындалды. Сэмюэль Дургин жазушы болып тағайындалды және Джон А. Ред Прокурор болып тағайындалды, ал 1850 жылдың күзінде Альфред С.Хоуд аудиторлыққа сайланды және өзінің судьялық қызметінен кетті, Честерфилдтен Уильям Т.Пармали мен А.М.Фликингер Горхам, 1851 жылы штат конституциясы өзгергенше осы лауазымды сәтті аяқтады. (Индекске өту)

Біраз уақыт 1850 жылдың маусымында Огайо штатының заң шығарушы органы тағайындаған комиссарлар округ орталығының жанындағы Оттокидегі әділет орнын біржолата бекітті. Аетна, Дельта, Спринг Хилл және Флухарт бұрыштары Комиссарлар алдында бәсекелес болды. Шешімді, кейіннен комиссарлардың орналасуын адамдар растады. Бірінші сайлау ешқандай таңдау жасамады, бірақ Оттоки мен Аетна арасындағы екінші бәсекелестікке әкелді, ал екінші сотта жоғарыда айтылды. Каунтидің комиссарлары дереу жаңа жерде сот үйін тұрғызуға кірісті, және құрылыс келісім -шарты Роялтондық А.Х. Джорданға тиісті түрде берілді. Саид сотының үйі 1864 жылы 16 шілдеде өртеніп, 65 жылы қайтадан қалпына келтірілді. 1863 жылы Уаузон мен 1864 жылы Дельта округтік орынды алып тастауға мүмкіндік беретін акт бойынша жеңіліске ұшырады. 1869 жылы Уоузон қайтадан заң шығарушы органның округтік орынды алып тастау актісімен кірді, оған аздаған көпшілік әсер етті, және менің ойымша, сот үйі салынғаннан кейін, ол жылдың екінші бөлігінде болды. 1871, немесе 1872 жылдың басында, кітаптар мен құжаттардың барлығы жаңа округтік Воузонға көшірілді, содан кейін барлық бизнес Воузонда жүргізілді және бүгінгі күні гүлденген қала болып табылады.

Бірақ бұрынғы Фултон округінің, содан кейін Вуд округінің және басқа да аталған округтердің шегінде өткен күндердің тарихи санақтарына оралу үшін, алғашқы қоныстар 1833 жылы Филлипс бұрышында, Аетна, Бинде басталды. Крик (Тиффин өзені деп аталады) Франклин дельта қалашығында, Swan Creek Twp., Және Довер қалашығындағы Спринг Хиллде.

1833-1836 жылдар аралығында бұл жерде алғашқы қоныс аудару кезінде округте көптеген үндістер аралап, аң аулап жүрді, олардың ішінде ең қолайлы ойын - бұғы, аю, ракон, минк, самырсын, екеуі көбіне терісі үшін өлтірілген. Жабайы күркетауықтар әлі де өте көп жиһазбен жабдықталған, сонымен қатар үнділер мен ақ пионерлер үшін спорт.

Бұл территориядағы үнділер, негізінен, Потоватомия тайпасынан болды, олар Мауми аңғарының бір бөлігі мен Индиана штатының солтүстік -шығысы мен Мичиганның оңтүстігінде таралды, олар топырақтың бастапқы иелері болды. Дәстүр бойынша, бұл елде көптеген ұрпақтарды мекендеген.

Мауме алқабында өмір сүрген Оттавалармен үйлену және кейде орын алған, сонымен қатар Чиппевалар түбектің ары қарай. Жұптар Потоватомияларға соғыста күш пен күшті одақтастар берді. Бұл округтегі негізгі ауыл Бэйд Криктің екі жағалауында, Пайк қалашығындағы Аетнаға жақын жерде, Джейкоб МакКуилен мен Эдвард Ховард кірген жерлерде орналасқан және қазір Хон фермасына тиесілі. Ховард Ховард және негізінен оның бау -бақшасы мен ғимараттарының қазіргі орнын алады. Бұл жер Үнді ауылы үшін қолайлы болды, өйткені жер биік және айналады және округтегі таза тәтті судың ең жақсы бұлақтарымен қамтамасыз етеді. 1834 жылы бірінші қоныстанған күні әлі де гүлденген күйде болды, және жеміс беретін, ертедегі француз саудагерлері отырғызған шабдалы ағаштарының саны. Үнді ауылы үшін қолайлы жер Фултон округінің қазіргі шеңберінен табылмады. (Индекске өту)

Бұл елді мекеннің ерекше ерекшелігі (бұл Огайо -ның солтүстік -батысында сирек емес) - шамамен үш гектар жерді қоршап алған үйінділер. Бұл үйінділердің әрқайсысы бір -бірінен ерекшеленеді және диаметрі отыздан алпыс футқа дейін, биіктігі екіден үш футқа дейін және адам денелерінің сүйектерімен толтырылған, бұл ежелгі қорымның немесе соғыс алаңының болғанын көрсетеді. өлтірілген еді. Мен өзімнің құрметті досым ДВХ Ховардтан білемін, тіпті сол кезде үндістер арасында дәстүр болған жоқ, оны қолдану уақыты, бірақ дәстүр уақыттың қарама -қарсы тұсында, Миссисипи тұрғындары арасында үлкен шайқас болғанын көрсетеді. және шығыс, және бұл жерлеу жері осы қақтығыстардың нәтижесі болды. Уақыт пен соқа оларды біршама төмендетіп жіберді, бірақ әлі де көрінбейді. Ховард мырза осы үйінділердің бірін салу үшін ашқанда, ол сүйектерді тауып, мұқият жинап, басқа қорғандарға көмгенін айтады. Ол шын мәнінде үнділердің досы, ол олардың өлілерінің күлін мұқият сақтай алады.

Бұл ауыл Несеновбо немесе Джуненовбо деп аталды, бұл поттоватомия тілінде екі ұл немесе егіз ұлды білдіреді. Оны ақ егіз Наба деп атады, бұл дұрыс емес. Бірнеше басқа шағын елді мекендер болды, олардың бірі бұршақ өзенінде (алғашқы күндері Тиффин өзені деп аталады) округтің солтүстігінде, екіншісі округтің шығыс шетіндегі Аққулар өзенінің жағасында, бұл сауда орны болды. Ұзақ уақыт бойы қайтыс болған бір Лакиндер сақтайды және оның үнділік клиенттерін бақытты аң аулайтын жерлерге апарады.

Сондай -ақ, Довер қалашығындағы Спринг Хиллде үндістердің сүйікті кемпингтерінің бірі орналасқан, өйткені оның бұлақтары үндістермен қамтамасыз етілгендіктен, ол өзінің сүйікті отты суынан (виски) таза тәтті судан кейін екінші орында болатын. Олардың өліктерінің қалдықтарын соқа үлесі көтергенде немесе күрекпен лақтырылғанда кейде көруге болады.

Тарих бізге алғашқы пионерлердің осы шөл далада қоныстану кезіндегі қиыншылықтарды, олар бастан кешірген қиыншылықтарды, өсіп келе жатқан отбасын үйге айналдыру үшін жасаған еңбегі мен еңбегін, ағаш ерітінділерінде ұнтақталған жүгеріден жасалған гоминимен және қандай жабайы етпен қамтамасыз етеді. оларды еңбек уақытында алуға болады, бірақ тарихта бұл округтің учаскелерінде үнділердің қолымен қан төгілгені тіркелмеген, бұл үнділердің табиғаты мен олардың наразылықтарын ескере отырып өте керемет. Ақ адам олардың иелігіне қол сұғу үшін «бұл жерге ол адамның жадысы керісінше болмайтын уақытты алдын ала алу құқығына ие болды және оған өз рухын орнатқан ұлы рухтың патентін берді. берік жердегі титул », (Ланманның Мичиган штаты) Бұл аумақта алғашқы ақ қоныстардың басталуында үш мыңға жуық үндістер болған, олардың әдет -ғұрыптары мен әдет -ғұрыптары Огайоның басқа тайпаларымен бірдей болған. Хо Мауми аңғарында мекендеді. Олар аң терісін басқа тауарларға айырбастады. Бұл жерлерге үнділіктер жойылғаннан кейін біздің үкіметпен жасалған келісімдерде олар Миссисипи штатының сыртында жиналып, 1828 немесе 1832 немесе 1833 жж. Кейінгі кезеңдегі теңгерім қалдырылды. олардың әкелері қайтыс болды, сондықтан бізде Фултон округінің жерінде үндістер жоқ. Тарихшы әдеттер, әдептер мен әдет -ғұрыптар мен өмір салты туралы көп нәрсені жазуы мүмкін, тек жабайы күйдегі үнділер ғана емес, сонымен қатар бұл шөлді елдің ерте қоныстануындағы табанды ізашарлар қызығушылық тудырады. қазіргі ұрпақ. Көптеген адамдар ерте қоныстанушылар бастан кешкен қиыншылықтар мен қиыншылықтар туралы өте жетілмеген түсінікке ие. (Индекске өту)

Бастапқыда Лукастан ұйымдастырылған осы округтің барлық аумағы 1837 жылдан бері қазіргі бөлімшелерге бөлінген Йорк қалашығының стилінде болды. Мүмкін, Валентин Уинслоу, Дэвид Хобарт және Джейкоб МакКуилин Фултон округінің қазіргі шекарасындағы ақ тұрғындардың бірінші тұрғындары болды, содан кейін көп ұзамай Эли Филлиппс пен әйелі Роялтонға қоныстанды және қазір бірінші рет қоныстанған фермада тұрады . Messrs, Anson, Willard, James Trowbridge және Wm Fraker 1834 жылы Дельта, Йорк қалашығына жақын жерде қоныстанды. Роберт А.Ховард, Дэниел Ноулз, Джон Синделл және Джеймс Диксон қазіргі PikeTownship деген жерде тұрды. Джозеф Апплегат, Натаниэль С. Кетчам мен Уильям Смит (кейде Билли ағай деп те аталады) көп ұзамай Джордж Уэлч, Батлер Ричардсон, Генри Джордан, Қар ағашы, Джаред Хоадли мен Эли Филлипс 1833 жылдың маусымында осында қоныстанды.

Батыс, ең жақын ақ қоныс жетпіс миль және оңтүстігінде Вотервиллде, Маумиде болды.

МД Хиббард, Дж.Дж.Шналл, Дж.Уолтерс, - Беннетт, Уильям Хофмир және Пилу Лотт, басқалармен бірге Дэвер қалашығындағы Спринг Хиллге қоныстанды, бұл кезде судья Амброуз Райс, біздің қайтыс болған ағамыздың ағасы, MD Гиббард, осы аумақты зерттеді. Ол бойдақ, өте ақылды және бағалы адам болатын. Ерте өмірдегі көңілсіздік оның өркениеттік қоғамнан кетуіне және өзгеше өмір сүруіне себеп болды дейді. Оның маркшейдерлік мамандығы оны орманмен шектелді, ол үшін орманның тумасы сияқты берік байланыс болды. Жазда диванға арналған жасыл кілеммен орманда ұйықтау, және оны жабу үшін аспанның мөлдір шатыры, ал қыста қатты желден қорғаныс ретінде қабықтар мен бөренелер тез арада салынды. Оның әсерінен біздің марқұм қала тұрғынымыз М.Д.Гиббард осы округке келді, және ол өзінің өмірінің біраз бөлігін өткізген Спринг Хиллдегі үймен жабдықталды.

Анықталғандай, Джордж Вирс осы территорияда дүниеге келген алғашқы ақ адам болды және ол қазіргі уақытта Пайкендегі Маллен фермасы деп аталады.

Лайман Парчердің немере інісін Аврет Найт қызымен біздің құрметті қала тұрғыны Даниэль Ноулз JP біріктірді, бұл аумақтың ең ерте тарихында және, бәлкім, ақ нәсілділер арасында болған бірінші неке. бұл округтің қазіргі шектеулері.

Аққу Крик қалашығының ең көне қоныстанушыларының арасында Дэвид Уильямс, Томас Глисон, Уильям Шеффилд, Алдес Ней және Томас Фрейкер болды. Біраз уақыттан кейін Хон. S. H. Cately және басқалар.

Аққу Крик 1836 жылы Йорк қалашығынан ұйымдастырылды. Франклин қалашығы 1842 жылы ұйымдастырылды, ал Лукас округінің юрисдикциясында. Қазіргі уақытта Уильямс округінің қосылуы бар болғандықтан, оның алғашқы қоныстанушылары Джозеф Бейтс, 1835 жылы Крикке қоныс тепкен Брюс Пакард болады. Джон Шаффер мен Адам Пурман 1835 жылы Джозеф Эли, Ашер Берд, Дарби мен Уильям Янгс 1835-1837 жж. кейін Құс келгеннен кейін, ол Милл Крикте қиранды диірмен салды, оның қирандыларын осы кезде көруге болады. Франклиннің алғашқы қоныстанушыларының қатарында Джон МакЛофлин, Леонард Уитмор, Джон Боузер, Озия Барнс және Джон Дж. Кларк болды. Ренсом Рейнольдс пен Поллония Крандолл Франклин қалашығында үйленген алғашқы адамдар болды, олар неміс бейбітшілік әділетшісі Матьюс Бортонға үйленді. Топырақтағы алғашқы уағыздаушы Джон Боузер болды, Біріккен Бретерн. Сэмюэль Б. Дарби мен Леонард Уитмор әрқайсысы осы округте Бин Крикте дүкен сақтаған. Франклин неміс және Горхам қалашығынан ұйымдастырылды және Милл Крик пен Брэди Тауншиптен, Уильямс округінен бастап толықтырулар енгізілді.

Джон МакЛофлиннің әпкесі, сол кездегі үйлену тойына дайындық кезінде, сол кездегідей табиғи түрде, таңертең жуып, жарты пұт жүгеріні қабықтан алып, оны құстарға апарды. Екі миль қашықтықтағы диірмен ұнтақталып, сол күйінде қайтарылды, одан сол күні мерекеге пудинг пісірді-сол күні үйленді.

Фултон қалашығы Амбой қалашығын қамтитын өте ерте кезде ұйымдастырылды. Оның алғашқы тұрғындарының арасында Хирам Бартлетт, Джон Блейн, Уильям Блейн және Чарльз Блейн болды, олардың анасы ұлы Чарльзбен бірге тұрып, үш жыл бұрын жүз жасқа қартайғанда қайтыс болды. Дэвид пен Джерри Дункан, Тунис Льюис, Джон Льюис және Чарльз Уэлч алғашқылардың бірі болды.

Хирам Бартлеттің өмірінде болған оқиға назар аударуға тұрарлық. Ол хитерлік кәсіпті ерте үйренді, ал жиырма бір жасқа келгенде (туған күнді тойлау әдеттегідей) ол оқиғаны еске алу үшін кеш өткізді. Рум бүйір тақтада әдеттегідей болды және оны сол кезде қоғамның барлық мүшелері еркін ішетін. Сол күні ол ром толтырылған бөтелкені алды, оны тығып, мөрмен жауып тастады, содан кейін мен компанияның алдында өмірін сақтап қалмаса, алкогольдік сусындардың дәмін татпайтынын мәлімдеді. бес дәрігерден тұратын кеңес қажет деп шешкенше, бөтелкені ашу керек және одан рецепт жазу керек. Ол өткен күзде қайтыс болды. Бөтелке ашылмаған күйінде қалды және қазір оның ұлы Рассел Бартлеттің қолында.

Честерфилд қалашығы 1837 жылы қазіргі Горхам қалашығын немесе Уильямс округі желісінің шығысындағы барлық бөлігін қамтыды. Қалашықтағы алғашқы адам Честерфилд Клеменс болды, оған ауылдың аты берілді. Амазия Тернер Нью -Йорктің Путнам округінен келген. Менің ойымша, ол 1835 жылы осында қонды. Марта Тернер, Амазияның қызы, қалашықта туылған бірінші бала болды. Альфред С.Хоу мен Харлоу Батлер осы қалашықтың алғашқы қоныстанушыларының бірі болды.

Горхам 1838 жылы Честерфилдтен ұйымдастырылды, және оның алғашқы ізашарларының қатарында Горхам Коттрелл мен отбасы Джеймс Бейкер, Джордж Д.Келлог, Worden, Филандр Крейн, Леви Криффорд, Бенджамин Ф.Ди және т.б. Горхам қалашығының алғашқы қоныс аударушыларының көпшілігі кедей болды және жаңа орманды елге қатысты барлық жағдайды бастан кешірді. Олардың сол кездегі Горхам, Франклин және Неміс сауда орындары Адриан, Мичиган және Медина мен Канадада фрезерлеу үшін болды.

Неміс пен Клинтон өте ертеде ұйымдастырылды, олар мен олардың қоныстары мен мен әлі күнге дейін халыққа сенімді түрде ұсына алатындай дұрыс тарих ала алмадым. Йорк қалашығы Вуд округіне тиесілі болған кезде ұйымы бар округтегі алғашқы ұйымдастырылған қалашық болды. Мен оның тарихын білемін, бірақ ол туралы аз білемін.

Мен Огайо штатының Фултон округінің неміс қалашығының 2 түрлі тарихын таптым
жергілікті газеттерде. Бірі 1870 жылы, екіншісі 1877 жылы жарық көрді.
Екеуінде де қызықты оқулар бар. 1) Германияда жарияланған неміс қалашығының тарихын көру үшін мына жерді басыңыз
1870 ж. 10 ақпанда Солтүстік -Батыс республикалық газеті

2) Мұнда жарияланған неміс қалашығының тарихын көру үшін мына жерді басыңыз
Солтүстік -Батыс республикалық газеті, 25 қаңтар, 1877 ж
Бұл округке салынған алғашқы ауылдық жер - бұл Пайк қаласындағы Аетна және Эдвард Ховардпен бірге Уилкинсон есімді адам (Д. В. Ховардтың әкесі) үндістермен сауда орны ретінде блок үй салған. Дәл сол Блок үйі әлі де Аетнада тұр, бірақ ол сырттан және жаңа шатырға көтерілгеннен кейін, алдағы уақытқа алғашқы пионерлік өмірдің ескерткіші болуға тиіс. Сіз бұл кезеңнің алғашқы ізашарларының қиындықтары туралы аз ғана түсінікке ие боласыз. Терезелері жоқ, он екі фут немесе одан да аз, дөрекі салынған кабиналарда тұратындар, бірнеше жағдайда, керісінше дөрекі түрде салынған төсек орындықтармен, бірнеше бұрыштарда бөренелерге кереует рельстері салынған бір тіректі қолдана отырып, Көктемгі диван мен кілем төселген бөлмелерде сіздің әкелеріңіз бен аналарыңыздың ұйқысы сіздікіндей тәтті болды.

Округтің өсіп келе жатқан күші мен сұлулығы оның агротехникалық мүдделеріне, оның бидайына, жүгеріге, сұлыға, шөпке және т. оның қазіргі даңқы мен болашаққа деген үміті. Біз американдық туға мақтаныш сезімімен қарап, ол еркін адамдардың үстінен бүгінге дейін көтеріліп келе жатқанын, олардың ризашылығының астында жүз жыл бойы өз үйімізді тапқанымызды және бұл мұраны келешек ұрпаққа жеткізу мүмкіндігіне ие болайық, келесі жүзжылдықтың болашақ перспективасы біз үшін болашаққа сәйкес болуы мүмкін. (Индекске өту)

Вузон 1854 жылы наурызда жасалды және оның есімін J. H. Sargent, Esq. Оттава ұлтының басты басшыларының бірінің құрметіне.

Уаусон, Үндістанның бастығы-төртінші ақ қан-Миссисипидің батысындағы үкіметпен жойылды және 1849 жылы қайтыс болды. Ол асыл үнді және жоғары құрметке ие болды. Ол өзінің мокасиндерінде алты фут үш дюйм тұрды және формасы жақсы және пропорционалды болды. Бірінші ғимарат 1854 жылы 4 сәуірде тұрғызылды. Қаланың меншік иелері Нат. Леггетт, Дж.Х.Сарджент, Уильям Х.Холл және Э.Л.Бербер.

Автокөліктердің алғашқы пойызы 1854 жылдың 20 шілдесінде Авиакомпания жолында осы жерден өтті, сол кезде ауылдың халқы он бес адам болды.

Уаузондағы бірінші қонақүйге «Estelle House» деген ат берілді. Уоузондағы үйге арналған бірінші жерді Лоренцо Доу Байестің ағасы Том Байес сатып алды.

Алғашқы шіркеу 1855 жылдың жазында әдіскерлермен тұрғызылды. 1863 және 1864 жылдары Шәкірттер 1864 жылы шіркеу салды Конгреционалистер шіркеу тұрғызды. 1874 және 1875 жылдары әдіскерлер өздерінің қазіргі үлкен және шіркеулерін тұрғызды. 1875 жылы католиктер өз шіркеуін жабдықтады, ал 1868 жылы баптистер өз шіркеуін салды.

Бірінші өрт сөндіру машинасы 1863 жылы, ал 1875 жылы керемет өрт сөндіру машинасы сатып алынды. Жақсы да, қажет болған жағдайда да қолданылады. Возонды ауылға біріктіру туралы дұға еткен петиция 1857 жылы 11 сәуірде округтік аудитор AC AC -ге жіберілді. Каунти комиссарлары Стивен Хоутон, Джозеф Эли мен Джордж Тафт мақұлданды. Оттоки, 13 маусым, 1857 ж.

Бірінші кеңес келесі мүшелерден болды: Мэйор, Нат Леггетт Рекордер, Э.Л.Бербер мен кеңесшілер, Джеймс Корнелл, М.Д.Мунн, Томас Скотт, Э.Л.Хайес және Ансон Хантингтон. Кеңестің бірінші отырысы 1858 жылы 28 қыркүйекте өтті.

1860 ж. Ауылдың халқы үш жүз елу адам болса, қазіргі халық саны жиырма бес жүзге жуық. Бірінші ақ қоныстанушы және Уоузон қаласының нақты тұрғыны Джон Ньюкомер болды, ол 1844 жылдың мамырында сол кездегі далаға қоныс аударды, ал ағаштан жасалған кабинаны тұрғызды және өз фермасын тазарту мен жақсарту жұмыстарын бастады, қазір олар қазірдің өзінде тұр. Вузон ауылына екі қосымша. (Индекске өту)


Фултон AS -1 - Тарих

Фултон округінің қысқаша тарихы

18 ғасырға дейін Фултон округіне айналатын жерлерді Мохавк үндістері аңшылық және балық аулау алаңдары ретінде пайдаланды. Ғасырдың басына қарай Гудзон өзенінің аңғарынан келген жаңа англиялықтар мен қоныстанушылар шекара бойындағы егістік жерлерді табуға үміттеніп, кеңеюді көздеді.

1704 жылы Нью -Йорктің Бас Прокуроры Сэмпсон Бротон қазір Броадалбин мен Перт бар аймақтағы Мохавк үндістерінен 700 000 акр жерді сатып алды. Өкінішке орай, могауктар жерге меншік құқығы туралы аз білді және оларды оңай пайдаланып кетті.

Бұл Broughton сатып алған Kayaderosseras трактатында болды. Мохауктардың адал емес сюжетін ашқаны түсінікті болды және 1763 жылы француздар мен үнділер соғысы аяқталғанға дейін бұл жерде тұрақты қоныстар жасалмады.

1929 ж. Монарх азық -түлік кемелері

Нью -Йорктегі Британ үкіметі және басқа адамдар гранттар мен патенттер арқылы сату үшін жер учаскелерін сатып алуды жалғастырды. 1753 жылы Арент Стивенс және тағы басқалар үкіметтен 20000 акр жер сатып алды.

Сент -1940 шіркеуінен оңтүстікке қарайтын 4 бұрыш

Кингсборо патенті, қалай аталса, қазіргі Джонстаун мен Гловерсвилл қалаларын қоса алғанда, қазіргі Джонстаун, Мэйфилд және Эфрата қалаларының бөліктерін қамтыды. Патентке меншік құқығы көп ұзамай сэр Уильям Джонсонға берілді. Джонсон, француз және үнді соғысының батыры, бароне және үнді істерінің супертенденті (1756-1774) 1762 жылы Джон қалашығында (ұлының атымен аталған) өз залын сала бастады.

Джонсонның ұсынысы бойынша кең Олбани округі 1772 жылы үш кіші округке бөлінді: Олбани, Шарлотта және Трион, оған қазіргі Фултон округі кірді. Округ Нью -Йорктің Ұлыбритания королі губернаторы Уильям Трионның атымен аталған. Джонстаун округтік орын ретінде таңдалды, онда сот ғимараты мен түрме салынды. Трион округінде бес аудан болды: Мохавк, Тас Арабия (1773 жылы Палатин деп аталды), Кингсленд, Герман Флаттс және Канаджохари.

Сакандага паркі Орта жолда

Былғары мен қолғап өнеркәсібі 18 ғасырдың аяғы мен 19 ғасырдың басында қарқынды дамып, бұл аймаққа өсім мен табысты әкелді. 1830 жылдарға қарай округ халқының орталығы Джонстаунның оңтүстігіне қарай жылжи бастады, ал адамдар округтік орынды Фондаға көшіруді өтінді. Бұл қадамды штаттың заң шығарушы органы 1836 жылы мақұлдады және Джонстаунның сот ғимараты мен түрмесі сатылды.

Джонстаун тұрғындары бұл өзгеріске риза болмады. Судья Дэниэл Кэди бастаған әйелдер тобы (әйелдер құқықтарын қорғаушы Элизабет Кэди Стэнтонның әкесі) жаңа округ құру туралы өз өтініштерін дайындады.

Фултон Каунти 1838 жылы 18 сәуірде заң шығарушы органның актісімен құрылды. Ол өнертапқыш пен инженер Роберт Фултонға берілді. Оның құрамында Блеккер, Броудалбин, Эфрата, Джонстаун, Мэйфилд, Нортгемптон, Оппенгейм, Перт және Стратфорд қалалары болды.

Түрме мен сот ғимаратын жаңа округ сатып алды, округтік орын Джонстаунға қайтарылды. 1842 жылы Карога қаласы Джонстаун, Стратфорд және Бликер бөліктерінен құрылды, ал Перт Броудалбиннің бөлігі ретінде кеңейтілді. 1860 жылы Сакандага саябағының маңындағы округтің кішкене бөлігі Гамильтон округіне берілді. Осылайша Фултон округі қазіргідей құрылды.

1954 жылдың мамыр айында Эм Смилинді сақтаңыз

Бүгінде Фултон Каунтиі-кез келген тарихты сүйетін немесе ашық ауада шытырман оқиғалар үшін тамаша орын.

Бір бөлігі Адирондак саябағының оңтүстік бөлігінде орналасқан округте ондаған жаяу жүргіншілер жолдары, балық аулауға және қайықпен жүруге арналған әдемі көлдер мен өзендер, керемет кемпингтер және ашық ауада демалу үшін басқа мүмкіндіктер бар.

Мұрагер турист мұнда сақталған көптеген тарихи орындарды, мұражайлар мен көркем галереяларды тамашалай алады. Туристер де, тұрғындар да Фултон округінің керемет жер екендігімен келіседі.


Фултон үйі: Техас сұлулығы мен тарихының мәңгілік мұрасы

Күйеуім екеуміз жақында Рокпорт-Фултонға саяхатта әдемі және тарихи Фултон сарайына бірнеше сағат болдық. Біз жылына кем дегенде бір рет Рокпортқа баруға тырысамыз, ал Фултон-Бич-Роуд жолындағы керемет үй, оның Арансас шығанағының әсем көрінісі әрқашан көруге тұрарлық. Біз Техас штатының тарихи орнына барған сайын біз Джордж В.Фултон және оның әйелі Харриет пен олардың отбасы үшін салған сарайы туралы көбірек білеміз.

Желтоқсанның бір есте қаларлық сапарында біз Фултон сарайындағы Рождестволық ән айту кешін тамашаладық. Мектеп хорлары 200-ден астам жарықтандырғыш бар шам жағылған көгалда дәстүрлі музыканы шырқады. Шынайы киінген доценттер үйдің бірінші қабатына экскурсия жүргізді, содан кейін бізге білім орталығында ыстық сидр мен пряник ұсынды.

Харви Урикс Хавок

Фото: Fulton Mansion күн бөлмесі

«Харви» дауылы курорттық қаланы қиратқаннан кейін, біз бірнеше айдан кейін үйді күрделі жөндеулер мен жөндеулерге жабық деп таптық. IV санаттағы дауыл 2017 жылдың 25 тамызында Рокпортқа жетті және дауылдың көзі онда бірнеше сағатқа созылды. Харви осы аймақтағы қонақ үйлерді, мектептерді, үйлерді және басқа да көптеген құрылыстарды қиратты. Бірақ ағаш тақтайшасы мен Shellcrete іргетасы бар 143 жылдық үй осылай берік салынған, ол қазіргі заманғы құрылыстарға қарағанда дауылға қарсы тұрды.

Сарайдың тегіс металл төбесі мен мұржалары қирады, ал кілемдер, гипс қабырғалары мен коллекциялар қатты зақымдалды. Fulton Mansion білім мен тарих орталығы 2017 жылы 2 қарашада қайта ашылды. Қонақ үй келушілер үшін біраз уақыт ашылмаса да, біз орталыққа бару арқылы оның тарихын зерттеуді жалғастыра алдық.

Фултон сарайына саяхат

Биыл жөндеу жұмыстары аяқталған соң, біз Фултон сарайына танымдық экскурсияға шығу мәртебесіне ие болдық. Кристи Морган, мұражай дүкенінің менеджері біздің экскурсия жетекшісі болды. Ол бізді жоғарыдағы бөлмелер мен біз көруге рұқсат бермеген жертөле аймағын көруге алып келді, ал бізді Фултонның отбасылық танымы бойынша толықтырды. Біз Джордж Фултонның кәсіпкерлік рухы мен инженерлік тәжірибесіне тағы бір рет таң қалдық. Оның жаңашылдықтарына дәретхананы жуу және құрылымды төрт қабатты жылыту/салқындату жүйесі кірді.

Екінші Француз империясының архитектуралық стилінде жасалған Фултон сарайы 1874-1877 жж. It featured indoor plumbing that provided water to sinks in all six bedrooms, plus gas lighting and central heating. The family home even boasted three bathrooms (at a time when many rural Texans relied on outhouses) with built-in bathtubs. These engineering feats must have been especially extraordinary in the late 1800s. The mansion was originally called Oakhurst, for the numerous live oak trees populating the 60-acre grounds.

George Fulton Joins Texas Republic

Photo: Texas Historical Commission

Learning about George Fulton’s life is almost like reading a Texas history book. Like Davy Crockett from Tennessee, George tried to bring a band of volunteers from his Indiana home to fight in the 1836 Texas war for independence. Unlike Crockett, he arrived in Texas too late to fight in the war that had ended in April at San Jacinto. Fulton still enlisted in the Texas Republic’s army, and when he left military service he was awarded land grants. He became friends with Henry Smith, a key figure in the Texas Republic. Smith was elected provisional governor of Texas while it tried to escape Mexican rule.

The two men partnered on several business ventures, and Fulton married Smith’s 17-year-old daughter Harriett in 1840. In 1846 George and Harriett moved east with their three children (two more children were born later). George became successful in everything he tried. From 1846-1865 he worked as a newspaper reporter, railroad superintendent, civil engineer, bridge builder, and inventor of a patented device to improve ship propellers. But when his homesick Texan wife expressed her longing to return home, George agreed to return to Texas.

From Civil Engineer to Cattle Baron

Photo: George Fulton’s study, courtesy Texas Historical Commission

In 1867, soon after the family returned to Texas, George established the town of Fulton. Always an innovator, George built a wharf on Aransas Bay and also established a meatpacking business. He partnered with local ranchers Coleman and Mathis to start a ranching enterprise and even patented an improved method of curing and cooling meat. In 1879, the Coleman-Fulton Pasture Co. had 200,000 acres of ranch land. George had become known as a Cattle Baron.

When George was 83, he died at home in the palatial mansion he built for his beloved Harriett. The couple had been married 53 years, and their golden anniversary was celebrated with a lavish party at Fulton Mansion. The party was lovingly detailed by society papers across Texas. Harriett only stayed at Fulton Mansion a few years after George’s death before moving to Ohio to live with a daughter’s family. The family sold the vacant Fulton Mansion in 1906, and Harriett died in 1910 at age 88.

Texas Historic Site Since 1976

George and Harriett Fulton are buried side by side in the Rockport Cemetery. Their lovely mansion endured years of changing owners and neglect. It slowly fell into disrepair, since most owners didn’t have the funds needed to maintain such a large house. One owner tried running a restaurant there. For almost 20 years, from the late 1950s until 1976, it was part of a trailer park. The mansion’s basement was used as a recreation area.

Fortunately, the State of Texas designated Fulton Mansion as a historic site in 1976 and purchased the property for $150,000. Renovations began in 1979 it took seven years and $1.6 million to restore the mansion back to its original condition. After Fulton Mansion opened to the public on Dec. 10, 1983, over 1,600 visitors toured the mansion that first month. More than 20,000 visitors tour the Fulton Mansion each year. It is maintained by Texas Historical Commission with support from the nonprofit Friends of Fulton Mansion and the cities of Rockport-Fulton.


What Were the Technological Advances of the Industrial Revolution?

Between 1775 and 1908, the Industrial Revolution brought about technological advances in transportation, communication and productivity. These inventions shaped the modern world and continue to influence technological inventions.

In 1775, James Watt's steam engine sparked the Industrial Revolution by creating a new mechanism for powering locomotives and machinery. This made it possible to build factories and run machinery even when no water power was available. It also inspired Robert Fulton to launch steamboats on the Hudson River in 1807, opening the door for transatlantic travel. The steam engine led to the development of the electric motor in 1888 and the diesel engine in 1892, which fueled the development of the auto industry.

Samuel Morse invented the telegraph in 1836, a major technological development in communication. This device used electromagnetic currents to create codes that could be transmitted great distances via paper strips, leading Cyrus Field to invent the transatlantic cable in 1866, and Alexander Graham Bell to make the first telephone call in 1876.

Other developments of the Industrial Revolution that increased industrial productivity were Eli Whitney's cotton gin in 1798, Elias Howe's sewing machine in 1844, and Thomas Edison's harnessing of electricity to create the first light bulb in 1879.


History of Clark-Fulton | Cleveland Neighborhood Series: Part 1

Join The Veale Institute on Friday, April 9, at 12 p.m. via Zoom for a seminar discussion on the history of Clark-Fulton.

This will be the first session of a Cleveland Neighborhood series on Clark-Fulton.

    , Krieger Mueller Associate Professor of Applied History, CWRU Historian/Sr. VP for Research/Publications, Western Reserve Historical Society, Editor, Encyclopedia of Cleveland History
  • Art Ledger, Owner A&K Taxidermy , President, Hispanic Police Officers Association

This discussion will be moderated by Eduardo Bautista, New Business Developer for the Hispanic Business Center. Bautista is currently pursuing his BS in Computer Science at CWRU.

Series Overview:

Did you know the Clark-Fulton neighborhood is home to over 11,000 residents and the densest population of Hispanic and Latino residents in the state of Ohio? This neighborhood is a thriving community full of vibrancy and diversity.

Join us for a three-part virtual seminar series to learn more about the history of Clark-Fulton, meeting local entrepreneurs building their businesses in the neighborhood as well as how community stakeholders are working together to support and celebrate this neighborhood.


Engineering begins at ASU

The early years at ASU

It all began on February 26, 1885 when House Bill 164, “An Act to Establish a Normal School in the Territory of Arizona,” was introduced to the 13th Legislative Assembly of the Arizona Territory by John Samuel Armstrong. The bill, strongly supported by Charles Trumbull Hayden of Tempe, passed the House on March 6 and the Council on March 11 and was signed by Governor F. A. Tritle on March 12, 1885, thereby founding the institution known today as Arizona State University. Under the supervision of Principal Hiram Bradford Farmer, instruction was instituted on February 8, 1886, when 33 students met in a single room on land donated by George and Martha Wilson of Tempe.

The 1957-1959 course catalog included courses in the division of engineering in chemical engineering, civil engineering, computer engineering, electrical engineering, engineering science, industrial engineering, mechanical engineering and nuclear engineering. The 1959-1961 catalog expanded to 190 courses plus 35 doctoral courses, up from 99 total in the first catalog.

As of May 31, 1960, 136 Bachelor of Science in Engineering and 10 Master of Science in Engineering degrees were granted.

The formation of the College of Engineering and Applied Sciences

During the 1960s, with the presidency of Dr. G. Homer Durham, Arizona State University began its academic rise with the establishment of several new colleges including the College of Fine Arts, the College of Law, the College of Nursing, and the School of Social Work. It also began a reorganization which formed the College of Liberal Arts and Sciences and the College of Engineering and Applied Sciences. At this time the university also gained the authority to award the Doctor of Philosophy and other doctoral degrees, a big step towards becoming a serious institution.

The College of Engineering and Applied Sciences was divided into four divisions of instruction: agriculture, architecture, engineering and technology. Engineering fields of specialization included: chemical engineering, civil engineering, computer engineering, electrical engineering, engineering science, industrial engineering and mechanical engineering.

The next three presidents—Harry K. Newburn, 1969-71, John W. Schwada, 1971-81, and J. Russell Nelson, 1981-89—and Interim President Richard Peck, 1989, led the university to increased academic stature, expansion of the campuses, and rising enrollment.

Under the leadership of Dr. Lattie F. Coor, from 1990 to June 2002, ASU grew to serve the Valley of the Sun through multiple campuses and extended education sites. During his tenure, ASU was named to Research Extensive status by the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching. At that time, nationally, only 88 universities had been granted this status, indicating successful garnering of support for research projects and educating future scientists.

A New American University

In 2002, ASU entered a new phase when Michael M. Crow joined the university as its 16th president. At his inauguration, President Crow highlighted his vision for transforming ASU into a New American University — one that is open and inclusive that embraces its cultural, socioeconomic, and physical setting and that promotes use-inspired research. As the only research university serving the entire metropolitan Phoenix area, ASU is in a unique position to evolve together with the city into one of the great intellectual institutions in the world.

The university also began a significant realignment initiative known as “One University in Many Places,” which adopted a college/school-centric model for restructuring ASU across four distinct full-service campuses valley-wide. Today, the engineering schools have more than one million square feet of space on the Tempe campus, providing room for a growing faculty to advance use-inspired research.

Fulton Schools go global

The office of Global Outreach and Executive Education (GOEE) takes ASU’s engineering expertise off campus through innovative online programs, short courses and global partnerships.

GOEE was formed in 2002 to provide industry partners seeking a global and flexible anytime/anyplace learning environment for their engineers to complete advanced degrees. In 2003, the program began offering engineering graduate degrees completely online. Currently, the program offers 10 master’s degree programs and three graduate-level academic certificate programs. In recent years, the programs have expanded to include undergraduate degree programs in engineering management and electrical engineering.

In national rankings by U.S. News & World Report, ASU’s engineering schools place number two for student services and technology provided in an online graduate engineering program.

GOEE administers the Higher Engineering Education Alliance Program (HEEAP), which was established in 2010 with a $5 million grant from the United States Agency of International Development (USAID) and Intel. HEEAP has since attracted additional academic and industry partners in a collaborative effort to improve the quality of Vietnam’s higher education curriculum and support the country’s growing high-tech industry.

Early success in the program has prompted further investment in an effort to accelerate efforts. In 2012, Intel, ASU and the Vietnam Ministry of Education and Training (MOET) signed a memorandum of understanding for a combined investment from Intel and MOET of more than $10 million over five years. Combined investment from industry and government partners since HEEAP was established has grown to $40 million.

The Ira A. Fulton Schools of Engineering

In 2003, Ira A. Fulton, founder and CEO of Arizona-based Fulton Homes, established an endowment of $50 million in support of ASU’s College of Engineering and Applied Sciences. The school was renamed The Ira A. Fulton Schools of Engineering in his honor and reconstructed to include five separate and interdisciplinary schools: The School of Biological and Health Systems Engineering, the School of Computing, Informatics and Decision Systems Engineering, the School of Electrical, Computer and Energy Engineering, the School for Engineering of Matter, Transport and Energy, and the School of Sustainable Engineering and the Built Environment. A sixth school, The Polytechnic School, was added in 2014 as ASU’s College of Technology and Innovation on the Polytechnic campus in Mesa merged with the Fulton Schools. Meet Ira A. Fulton

Since receiving his transformational gift, the Ira A. Fulton Schools of Engineering have seen tremendous growth — both in scale and quality — of people and programs. Fulton’s investment has served as a catalyst for this advancement, enabling the development of a dynamic portfolio of strategic initiatives that benefits students, faculty and the communities where they live and work.

Ranked among the top 25 percent of all accredited public engineering programs in the nation by U.S. News & World Report, the Ira A. Fulton Schools of Engineering have experienced over five decades of phenomenal growth and success. While the principal focus is the education and training of future engineers, the schools research and outreach activities strive for engagement at diverse levels, from industry collaborations and small business partnerships to K-12 education and community involvement.

Consistent with Crow’s blueprint for a New American University, Fulton Engineering emphasizes discovery, design, innovation, entrepreneurship and societal impact. A number of innovative programs and student-centric services — E2 Camp freshman orientation, engineering residential communities, undergraduate research programs such as FURI — the Fulton Undergraduate Research Initiative, student organizations, leadership and entrepreneurship opportunities such as EPICS — the Engineering Projects in Community Service program, and tutoring and career services — are designed to support a hands-on, creative environment that is known as the Fulton Difference.

Fall 2020 enrollment was 24,994. To meet this growth and expand its research expertise in core areas of health, energy, education, security and sustainability, faculty numbers have grown to more than 355. Research expenditures for fiscal 2020 were $126 million.

Timeline and Key Events

1954
The Arizona Board of Regents authorized the establishment of the College of Applied Arts and Sciences. The new college was initially comprised of the divisions of agriculture, architecture, engineering and industrial education.

1956
The first bachelor’s degree program in engineering was approved.

1958
The college’s engineering division became the School of Engineering, and the first Engineering class graduated from Arizona State College.

1966
The School of Engineering was renamed the College of Engineering Sciences, and a separate College of Architecture was established.

1970
A Division of Construction was added to the College of Engineering Sciences, and the name of the Division of Industrial Design & Technology was shortened to Division of Technology.

1976
The College of Engineering Sciences was renamed the College of Engineering and Applied Sciences.

1988
The divisions of construction, technology and agriculture were reorganized as the Schools of Construction & Technology, and Agribusiness & Environmental Resources.

1992
Through a gift of the Del E. Webb Foundation, an endowment was set up to create the Del E. Webb School of Construction. A separate school was created for technology.

1996
The Schools of Technology and Agribusiness moved to ASU Polytechnic Campus.

2002
The Department of Bioengineering was renamed the Harrington Department of Bioengineering in honor of a $5 million gift from the Harrington Arthritis Research Center.

2003
Ira A. Fulton, founder and CEO of Fulton Homes, one of the nation’s largest builders of residential housing, established an endowment of $50 million. The College of Engineering and Applied Sciences was renamed in his honor.

2007-2008
The Ira A. Fulton Schools of Engineering commemorated 50 years of excellence in education and research.

2014
The College of Technology and Innovation on ASU’s Polytechnic campus renamed The Polytechnic School and becomes sixth school in the Fulton Schools.


USS Fulton (AS-1, PG-49)


1 -сурет: USS Фултон (AS-1) at the Naval Submarine Base at New London, Connecticut, during World War I. USS Жану (SP-680) is partially visible on the opposite side of the pier. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


2 -сурет: USS Фултон (AS-1) at the Naval Submarine Base at New London, Connecticut, during World War I. A motor launch is in the center foreground and USS Жану (SP-680) is at the right. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


3 -сурет: USS Фултон (AS-1) with submarines alongside, probably during or soon after World War I. The third submarine from the left (second outboard of Fulton) is a Көл-type "boat," probably L-5, L-6 немесе L-7. Donation of Captain Stephen S. Roberts, USNR (Retired), 2008. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


Сурет 4: USS Фултон (AS-1) towing the submarine G-1, circa 1915. The original print's reverse contains the hand written comment: "Towed 30 hrs. parted two line off Cape Hatteras, Фултон relieved by Castine, Castine stood by G-1 in storm off Hatteras for 48 hrs. before she could pick her up. G-1 registered a roll of 72 degrees. Arrow over rubber necks head." "Rubber neck" is probably Chief Quartermaster John Harold. Collection of Chief Quartermaster John Harold. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


Figure 5: Ship's Chief Petty Officers of USS Фултон (AS-1) photographed on board the ship at the New London submarine base, New London, Connecticut, in 1919. The conning tower of USS H-2 (Submarine # 29) is visible in the right background. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


6 -сурет: USS G-2 (Submarine # 27) underway, circa 1916, with USS Фултон (AS-1) following astern. Courtesy of Alfred Cellier, 1977. US Naval Historical Center Photograph. Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.


7 -сурет: USS Фултон (AS-1) underway in New York Harbor, date unknown. Photo from "Jane's All The World's Fighting Ships 1924." Үлкенірек сурет үшін фотосуретті басыңыз.

Named after the famous American inventor Robert Fulton (1765-1815), the 1,308-ton USS Фултон was a submarine tender that was built by the New London Ship and Engine Company at Groton, Connecticut, and was commissioned on 7 December 1914. The ship was approximately 226 feet long and 35 feet wide, had a top speed of 12 knots, and had a crew of 135 officers and men. Fulton was armed with two 3-inch guns.

After being commissioned, Фултон spent the first six months of her career tending submarines at Norfolk, Virginia Charleston, South Carolina New York City and Newport, Rhode Island. Then, after undergoing an overhaul, she arrived at New London, Connecticut, on 2 November 1915. New London would be Фултон’s primary base of operations until 1922, although during that time she also visited ports along America’s east coast, the Caribbean, and Cuba. Фултон also participated in numerous naval exercises, acted as the station ship at New London, and during the summer of 1922 served as the flagship for the Commander of the Atlantic Submarine Flotillas.

Фултон became a submarine tender at Coco Solo, Panama Canal Zone, on 4 April 1923 and for the next year participated in naval exercises on both sides of the Panama Canal. During that time, she also completed a survey of Almirante Bay, Panama. Фултон returned to Philadelphia, Pennsylvania, on 14 July 1925 and was decommissioned there and placed in reserve on 5 October.

Фултон was re-commissioned on 2 September 1930 and was given the assignment of acting as a survey ship in the Panama Canal Zone. On 29 September 1930, Фултон was re-classified a gunboat and designated PG-49. On 3 March 1931, Фултон returned to Balboa, Panama, but was eventually sent to San Diego, California, arriving there on 13 August 1932. Once in San Diego, she was converted into a gunboat to serve with the US Asiatic Fleet in Hong Kong. Фултон arrived at Hong Kong on 3 November 1932. Although she made occasional trips to the Cavite Navy Yard in the Philippines, Фултон’s primary assignment was to patrol off the southern coast of China, from Hong Kong to Canton. Like all US Navy gunboats at that time, her primary duty was to protect American lives and property in China. But on 14 March 1934, disaster struck when a major fire broke out amidships on board Фултон. Faulty exhaust lines from a diesel engine ignited some oil and the fire spread rapidly. The crew quickly assembled on the bow and the stern of the ship, awaiting rescue. Fortunately, the British destroyer HMS Wishart and the steamer SS Tsinan were able to come alongside the stricken American gunboat and evacuate the crew. Another British destroyer, HMS Whitshed, stood by the burning ship until a salvage party made up of Фултон’s crewmembers could be placed on board the gunboat. Once they were finally transferred back to Фултон, the salvage party managed to bring the fire under control. An American tug towed Фултон to Hong Kong where she received emergency repairs which enabled her to be towed to Cavite. Фултон made it to Cavite but was probably considered not worth salvaging because she was decommissioned on 12 May 1934. After twenty years of service, USS Фултон was sold for scrapping on 6 June 1935.

Fire has been and always will be a major danger on board all ships. Fortunately, the fire that destroyed USS Фултон did not claim any lives.


Бейнені қараңыз: БИРИНЧИ КЕМАНИНГ КАШФ ЭТИЛИШИ (Қаңтар 2022).